IMG_0136
IMG_0136
placeholder
placeholder

Συχνές ερωτήσεις

1. Πως μπορώ να φθάσω στο Ξενοδοχείο?

Το Ξενοδοχείο βρίσκεται στην περιοχή της Γλυφάδας ( προάστιο της Αθήνας ). Μπορείτε να επικοινώνησετε έγκαιρα μαζί μας ώστε να οργανώσουμε την μεταφορά σας. Ενναλακτικά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ταξί από το αεροδόμιο. Το κόστος είναι περίπου 40 Ευρώ. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε το λεωφορείο, αριθμός X96, που εκετελεί δρομολόγια ανά 25 λεπτά, όλο το 24ωρο.

2. Πόσο μακριά ειναι το Ξενοδοχείο από το Αεροδρόμιο?

Είναι συνήθως 30-50 λεπτά με αυτοκίνητο ή λεωφορείο, εξαρτάται πάντα από την κίνηση. Η απόσταση είναι 25 χιλιόμετρα.

3. Πόση είναι η χρέωση για παιδικό κρεβατάκι?

Τα παιδικά κρεβατάκια δεν χρεώνονται. Εάν χρειάζεστε παιδικό κρεβάτι, ενημερώστε μας πριν την άφιξη σας.

4. Εχετε δωμάτια που να επικοινωνούν μεταξύ τους με εσωτερική πόρτα?

Ναί, έχουμε. το Family Deluxe room.

5. Εχετε δωμάτια με τέσσερα κρεβάτια?

Ναί, έχουμε.

6. Πόσος χρόνος χρειάζεται για να φθάσω στο κέντρο της Αθήνας (Σύνταγμα-Ακρόπολη)?

Χρειάζεστε περίπου 50 λεπτά με τα μέσα μαζικής μεταφοράς για να φθάσετε στο κέντρο της Αθήνας. Η πρόσβαση σε αυτά είναι πολύ κοντά στο ξενοδοχείο. Εάν χρησιμοποιήσετε ταξί θα χρειαστείτε περίπου 30 λεπτά.

7. Πόσο νωρίς μπορώ να έχω το δωμάτιο από την ώρα άφιξης?

Η συνήθης ώρα είναι 12:00. Πάντως εάν φτάσετε νωρίτερα και υπάρχει διαθέσιμο έτοιμο δωμάτιο, δεν θα σας αφήσουμε να περιμένετε.

8. Ποιά είναι η ώρα αναχώρησης από το δωμάτιο?

Η ώρα αναχώρησης είναι 12:00 το μεσημέρι. Δεν θα υπάρξει επιπλέον χρέωση εάν χρειάζεται να αναχωρήσεται το αργότερο μέχρι τις 14:00, αλλά πρέπει να ενημερώσετε την ρεσεψιόν. Για αναχωρήσεις αργότερα των 14:00 και μέχρι τις 18:00 θα χρεωθείτε μισή διανυκτέρευση, και ολόκληρη διανυκτέρευση για αναχωρήσεις μετά τις 18:00.

9. Πρέπει να κάνω κράτηση θέσης για το πουλμανάκι του Ξενοδοχείου?

Βεβαίως. Κατ’ αυτόν τον τρόπο ο οδηγός θα κοιτάξει να σας συναντήσει στο σημείο συνάντησης και θα αποφύγει την πιθανότητα κράτησης θέσης, πέραν του επιτρεπόμενου αριθμού θέσεων (περισσότερες πληροφορίες).

10. Ποία είναι η πολιτική σας για τις κρατήσεις?

Για αφίξεις μέχρι την 16:00 την ημέρα της άφιξης, η κράτηση μπορεί να γίνει τηλεφωνικά, με φαξ, και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο( e-mail ). Για αφίξεις μετά τις 16:00, απαιτείται εγγύηση μέσω της πιστωτικής σας κάρτας.

11. Ποία είναι η πολιτική σας για τις ακυρώσεις?

Ολες οι ακυρώσεις πρέπει να γνωστοποιούνται εγγράφως 3 τουλάχιστον ημέρες πριν την άφιξη. Σε αντίθετη περίπτωση θα χρεωθούν ακυρωτικά μίας νύκτας.

12. Χρεώνετε την πιστωτική κάρτα πρίν την άφιξη?

Δεν την χρεώνουμε πριν την άφιξη. Απλά ελέγχουμε την εγκυρότητα της πιστωτικής κάρτας μία ημέρα πριν την άφιξη. Σε περίπτωση που η κάρτα δεν είναι έγκυρη, τότε απελευθερώνουμε το δωμάτιο ακυρώνοντας την κράτηση χωρίς ειδοποίηση. Θα χρεώσουμε την πιστωτική κάρτα μόνο στην περίπτωση ακύρωσης της κράτησης την τελευταία στιγμή ( 3 ημέρες ) ή σε περίπτωση μη εμφάνισης σας.

13. Πόσο μακρυά είναι η παραλία?

Η παραλία είναι μόλις 150 μέτρα μακρυά.

14. Τι είδους παραλία έχετε?

Αμμώδη.

15. Ποιές είναι οι ώρες λειτουργίας του Εστιατορίου σας?

Το Εστιατόριο μας λειτουργεί από τις 06:30 μέχρι τις 10:00 για πρωϊνό, 12:00 με 16:00 για μεσημεριανό, και 19:00-22:00 για βραδυνό.

16. Μπορώ να κλείσω ένα δωμάτιο με γεύματα?

Βεβαίως. Μπορείτε να το κλείσετε με ημιδιατροφή(πρωϊνό-βραδυνό) ή με πλήρη διατροφή( τρία γεύματα).

17. Τι τύπους δωματίων έχετε?

Μονόκλινο( ένα κρεβάτι ), Δίκλινο (2 κρεβάτια), Συζυγικό (διπλό κρεβάτι),Τρίκλινο (3 κρεβάτια).

18. Εχετε πρόσβαση στο Διαδίκτυο( ΙΝΤΕΡΝΕΤ ) ?

Βεβαίως, έχουμε ειδικό χώρο για την πρόσβαση στο ΙΝΤΕΡΝΕΤ, με μικρή χρέωση. ( Αλλες ανέσεις ).

19. Παρέχετε την δυνατότητα μπεϊμπι-σίτινγκ?

Μπεϊμπι-σίτινγκ μπορεί να κανονιστεί, εάν φυσικά μας έχετε ειδοποιήσει εγκαίρως. Η τιμή είναι διαπραγματεύσιμη με την μπεϊμπι-σίτερ.

20. Αναχωρώ νωρίς το πρωϊ. Μπορώ να έχω πρωϊνό αυτή την ώρα?

Μπορούμε να κανονίσουμε για πακέτο πρωϊνού, εάν μας ενημερώσετε από το μεσημέρι της προηγούμενης ημέρας.

21. Η άφιξη μου είναι αργά το βράδυ.

Μπορώ να έχω κάτι πρόχειρο για φαγητό στο δωμάτιο μου? Ναί, μπορείτε. Ενημερώστε μας όταν κάνετε την κράτηση.

22. Ποιά είναι η τάση του ρεύματος?

Η τάση του ρεύματος είναι 220 Βόλτ. Εάν έχετε συσκευές των 110 Βόλτ, χρειάζεστε μετασχηματιστή.

23. Εχετε εξυπηρέτηση πλυντηρίου/στεγνοκαθαριστηρίου και σιδερώματος?

Στο Ξενοδοχείο έχουμε εξυπηρέτηση πλυντηρίου. Στο δωμάτιο σας θα βρείτε σχετικό τιμοκατάλογο.

24. Είναι η ρεσεψιόν σας ανοιχτή σε 24ωρη βάση?

Ναί, είναι. Ετσι μπορείτε να κάνετε άφιξη και αναχώρηση οποιαδήποτε ώρα.

25. Μπορώ να αλλάξω συνάλλαγμα στην ρεσεψιόν?

Ναί, μπορείτε. Με χρέωση μίας μικρής προμήθειας.

26. Μπορώ να νοικιάσω αυτοκίνητο?

Μπορείτε να το ζητήσετε όταν κάνετε την κράτηση ή κατά την άφιξη σας, στη ρεσεψιόν του Ξενοδοχείου.

27. Δέχεστε πιστωτικές κάρτες?

Δεχόμαστε όλες τις κύριες πιστωτικές κάρτες για την εξόφληση των λογαριασμών.

28. Πότε πρέπει να εξοφλήσω τον λογαριασμό μου?

Συνήθως κατά την άφιξη και για τις ημέρες που είστε σίγουροι ότι θα παραμείνετε. Αλλοιώς οι λογαριασμοί σας πρέπει να εξοφλούνται κάθε τρεις ημέρες.

29. Πόσο μακρυά είναι το πλησιέστερο εμπορικό κέντρο?

Το πλησιέστερο εμπορικό κέντρο είναι σε απόσταση 100 μέτρων ( Αγορές-Ψώνια).

30. Τι είδους δυνατότητες άθλησης και σπορ υπάρχουν στην περιοχή?

Κολύμπι, ναύλωση γιωτ, κανό, γουιντσέρφινγκ, γκόλφ, τέννις, μπάσκετ, μπόουλινγκ, μερικά από αυτά.

31. Τι άλλου είδους δυνατότητες διασκέδασης προσφέρει η παραλία της Γλυφάδας?

Υπάρχουν άπειρες δυνατότητες διασκέδασης. Η Γλυφάδα είναι ένα κοσμοπολίτικο προάστιο της Αθήνας, με έντονη νυχτερινή ζωή, πολλά εστιατόρια και ταβέρνες.

To Top

Λεωφόρος Ποσειδώνος 70, Γλυφάδα 16675, Αθήνα, Ελλάδα

Τηλ.: (+30) 210 89 81 183 | Email: info@palmyra.gr

Άφιξη
88
/
01
/
15
placeholder
Αναχώρηση
Select
/
date
/
 
placeholder
Δωμάτια
placeholder
Ενήλικες
placeholder

espa banner Espa Banner